mariajansson

can you read my mind?

astrid.

Publicerad 2008-02-03 17:58:51 i Allmänt,

dagens bild:

image20

astrid lindgren.
jag har åter upptäckt astrid igen som man måste göra då och då.
bröderna lejonhjärta gick nämligen på tv igår. även med dom dåliga effekterna och inte alltid 100 procentiga skådespeleriet så är den ju helt underbar!
jag får alltid en sån mysig kännsla av att se på astrid filmerna.
jag måste säga att den här härliga damen är en aning underskattad tyvärr.
alltså tänk vilken fantasi hon hade. hon skrev hur många underbara barnböcker som helst.
och böckerna håller typ alltid, jag har inte tröttnat på dom iallafall iofs är jag rätt barnslig ;)
och hon fick inte änns nobellpriset!
det är för mig en gåta.
jag är iallafall väldigt tacksam för hennes fantasi :)


pusshej.

Kommentarer

Postat av: Erik ju!...

Publicerad 2008-02-11 23:35:46

Hon är grym!
Hon borde helt klart fått mer uppmärksamhet!...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela