mariajansson

can you read my mind?

sabla skit brev!!!

Publicerad 2008-12-11 20:55:16 i Allmänt,

och så var brevet kommet.
ja det gick ju som ganska väntat.
det blev tyvärr ingen fortsatt resa i sthlm detta året.
:(
det känns rätt tungt, men lite bättre känner jag mig nu iaf.

men det värsta var när jag kom hem och brevet bara låg där på bordet. det såg ut som att det flinade mig rätt upp i nyllet.
der det låg och såg smalt ut.
fyyyy tusan.

men nu är det bara att se det från den ljusa sidan och tänka glada tankar.
så jag har faktiskt två skolor kvar att söka.
kanske kan jag göra tusen andra roliga saker detta året.
aja jag försöker iaf :)

sen har jag precis käkat kladdkaka utan att känna mig skyldig för det fick jag faktiskt trösta mig med idag :)

mm men just nu är det ganska snurrigt i huvudet, därav det snurriga inlägget.
jag återkommer senare när jag är mera sansad.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela