mariajansson

can you read my mind?

framtidsplaner!

Publicerad 2008-12-09 22:15:22 i Allmänt,

aupair?
jag kände för fösta gången idag att jag är lite sugen.
emelie, amy och michi är nästan helt säkra på att dra landet.
och idag pratade dom om det så lät det sjukt roligt.

aaah det finns så mycket jag vill göra.
jag kom på det idag.
shit det ska göras så mycket innan jag blir för gammal och måste börja starta ett vuxen riktigt liv.

jag vill typ göra mitt bästa för att komma in på nån scenskola.
jag vill resa utomlands (vilket kommer hända, med klara)
jag vill bo i kollektiv.
jag vill flytta till storstaden.
jag vill resa utomlands ännu mera

så mycket planer men så lite tid.
men det bästa är att jag har hört att livet inte tar slut efter gymnasiet :)
så jag har lite mer tid än väntat iaf.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela