mariajansson

can you read my mind?

och under granen låg....

Publicerad 2008-12-24 23:22:39 i Allmänt,

då var ännu en jul förbi flugen.
men nu har man ju alla klappar att roa sig med vilket inte är fy skam :)
för jag fick nämligen en liten rosa och söt bäbis som jag är väldigt nöjd med!



här har vi den :)

nu ska jag bara lära mig hur man gör, vilket inte var så enkelt som jag trodde.
jag är redan lite sur på den efter som att den inte vill göra som jag säger.
jag har fösökt lägga in massa musik men inte vill den ta emot det.
så den är fortfarande tom, men den är ju iaf fin att titta på (vilket jag dock inte kommer nöja mig med många minuter till)

men jag får väll leta upp nåt snille som känner sig manad att hjälpa mig.
kanske min kära bror, om han nu kan slita sig från sitt nya x-box som han har fått :P

sen har jag fått flera fina klappar



tomas andersson wij - sommar på speed
yey tack kära mor och far :)

sen fick jag även den grymt efterlängtade:



KENT BOXEN :D
den fick jag av älskade oscar.
fy jutton vad glad jag blev, den är nästan genom lyssnad, redan :)


jag är så nöjd med julafton och alla klappar.
nu gäller det bara att få bukt med lilla ipoden sen är allt kanoners :)

japp tack för julen och nu är det väll nyårs peppen som börjar.
men några timmar är det kvar att njuta av julen iaf :)

pusss.

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2008-12-25 11:35:31

Och god fortsättning får jag väl säga då maria:D ser ut som du haft en bra jul;D höhö

Postat av: Lina

Publicerad 2008-12-25 21:18:56

Jag har en sån rosa liten bäbis, jag kan hjälpa den om det inte lyder! Vilka fina saker du fick märrpan! jag vill se dig snart, it would be fuuuun! :D GOD JUL

Postat av: s

Publicerad 2009-01-12 21:27:52

de va ju inte den du fick eller? du fick väl den nya?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela