mariajansson

can you read my mind?

julstress och tomteångest!

Publicerad 2008-12-14 16:30:57 i Allmänt,

alltså tiden går så fort.
idag är det den tredje advent redan och det är bara TIO dagar till julafton!!
jag känner att julstressen börjar smyga sig på.
jag har bara köpt en och en halv julklapp.
jag har ingen som helst julstämmning, även fast jag har varit på julbord, jag har varit på två julkonserter, jag har bakat pepparkakor, ätit lussebullar och sett luciafirande.
det känns väldigt jobbigt, jag har ju liksom förutsättningarna för att få känslan, det är ju tillochmed snö utomhus!
ghaaaaaaaa!
hjälp mig snälla, jag älskar ju när man känner julstämming.

jag vet inte vad jag ska göra.
kanske kan jag halsa lite glögg, knapra mandlar, göra ett misslyckat fösök att bygga ett pepparkakshus, kanske kan jag slå in min säng i julklappspapper eller färga alla mina kläder röda och börja odla vitt skägg.

nått borde funka.
jag återkommer med min fortsatta jakt på julen.

pusss.



mitt knark dom kommande dagarna.
allt för julen.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-12-21 14:52:33

"kanske kan jag slå in min säng i julklappspapper eller färga alla mina kläder röda och börja odla vitt skägg." haha! du är ju för kul du ;) jag saknar dig märrpan. vore kul att ses ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela