mariajansson

can you read my mind?

juldagens morgon och en tomte

Publicerad 2008-12-25 12:34:18 i Allmänt,

god morgon :)
efter en lång julafton och en lite kortare natts sömn har jag nu tagit mig upp ur sängen.
det blev rätt sent efter som att ungefär vid tolv så kom min bror på att han ville se eragon (som han fick av mig i julklapp)
och då tänkte mamma "att nu är väll alla hungriga igen" så hon börjar duka fram kvällsmat.
och efter det och många om och men så kan vi äntligen börja titta på filmen.
när filmen sen, efter vad som kändes som en evighet, var slut så var alla dyntrötta och jag ville bara gå och lägga mig.
men då kom jag ju på att nån mera siva kan jag ju hinna lägga in på min ipod.
sen tänkte jag även att jag kanske borde städa lite i mitt rum.
så vid sisådär tre halv fyra började jag städa mitt rum.
ja så jag uttnytjade iaf julaftonens alla timmar, plus några till :)



bästa jultomten i år måste jag drista mig till att säga ;)

nu ska jag snart iväg till oscar på släktkalas.
trevligt trevligt :)

pusss

Kommentarer

Postat av: mademoiselles

Publicerad 2008-12-26 18:28:16

haha fin tomte (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela