mariajansson

can you read my mind?

jakob och dom stora livsfrågorna.

Publicerad 2008-12-07 21:58:37 i Allmänt,

min lillebror jakob är 10 och har nu börjat fundera över dom stora livsfrågorna.

jag sitter vid frukostbordet :
"jag har kommit på livetsfrågor nu maria."
"jaha vilka är det då?"
"den första är, varför har du öppen mun när du sminkar dig?
och den andra är varför hade kamazaki piloterna hjälm på sig när dom ändå skulle dö?
när jag vet svaren på dom två frågorna kommer jag kunna dö lycklig."

när björn gustavsson var 10 år så började han också fundera på livets stora frågor,
t.ex. vad kommer betyda något för mig när jag ligger på min dödsbädd?
och nu är han nykterist, en av sveriges charmigaste killar, underbar komiker och utbränd.

nu är då frågan;
vad kommer det bli av jakob?

pusss.

Kommentarer

Postat av: Erik T

Publicerad 2008-12-07 22:31:14

Skönare grabb får man leta efter!...

Postat av: Tomas L

Publicerad 2008-12-08 11:38:31

han är ju förskön lille Jakob tänk vilka stora frågor han tänker på.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela