mariajansson

can you read my mind?

wedding pics

Publicerad 2008-08-14 22:24:44 i Allmänt,

juste nu har jag även
fått lite bilder från linda och oscars bröllop :)
tänkte dela med mig lite.

dagen började med besök hos frisör och sminkör.



sen åkte dom iväg och tog massa bröllops bilder








sen var det vigseln som var jätte fin verkligen.
min mantra för att inte börja stor gråta var "du har inte vattenfast mascara, du har inte vattenfast mascara..."









sen var det bröllops fest med massa god mat, tårt skärning, tal och massa annat mys.








det var ett jätte fint och trevligt bröllop.
och bara så ni vet kommer ni alltid att vara mina bästa stora syskon
alltså dom är inte syskon på riktigt, det skulle varit rätt skummt.
japp även du oscar får nu ta ditt ansvar som nybliven storebror :)

pusss.

Kommentarer

Postat av: Linda Bride (fd Tegenfeldt)

Publicerad 2008-08-18 17:30:46

LINA och Oscar???;D :D:D Haha...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela