mariajansson

can you read my mind?

saxhänder och mysiga lampor

Publicerad 2008-08-14 21:58:40 i Allmänt,

hej allihopa.
nu är snart min lediga dag till enda och i morgon är min sista jobbar dag under detta sommar lovet.
och om en och en halv vecka får jag min lön :D
yey.
det blir efter längtat.
det finns mycket som ska inhandlas när pengarna äntligen är i min ägo
jag har idag varit på ikea och inhandlat lite nya grejer till mitt rum.
mest nöjd är jag nog med min nya lampa
rimfrost



väldigt mysig :)

något annat som var väldigt mysigt var gårkävllen (snygg övergång)
det var bongo direkt efter jobbet som gällde.
det var mycket folk och härlig stämning som alltd på vårat kära bongo.
vad vore jkpg utan det alltså ;)
det blev en ganska kort men dock bra kväll istan.
det blev tidig hemfärd för mig och oscar efter som att bussarna ut till skärstad inte går bäst i världen.
men det gjorde inget för då hann vi kolla lite på en av världens mysigaste filmer
edward scissorhands


alltså man vill ju bara ta hand om honom.

japp iaf så min dag har varit kanoners :)
nu ska jag rensa bland mina käder.
pusss.

Kommentarer

Postat av: simon

Publicerad 2008-08-14 22:03:38

sjukt gött. då hånglade ni sönder varann va?



slutar också imorn, ska vi ta vår BD dag snart?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela