mariajansson

can you read my mind?

uppdatering efter tystnad

Publicerad 2008-08-24 15:34:41 i Allmänt,

okej nu var det några dagar sen och jag har hunnit med detta:

onsdag:
skolan började. härligt att åter se es3b (som vi numera heter
senare bongo night för att fira skolans start. helt klart en sjukt lyckad kväll.
bilder kommer nog

torsdag:
andra dagen i skolan. vi hade typ lärakänna-lekateater dag med ettor och tvåor.
jag var på min fösta dans lektion. jätte roligt och lite klurigt :)

fredag:
ännu en lärakänna-lekateater dag med tvåor och ettor.
fick mitt lönebesked. en glad överaskning :)
kvällen ut till aneby

lördag:
även denna dagen i aneby.
trött maria har lite myskväll med familjen.

söndag:
inte mycket.
ett samtal med daniel. man blir alltid glad :)
och snart så ska jag ner till stan och fika med mickan :)

japp så ligger det till.
man är tillbaka i skolan tillbaka i verkligheten och det känns helt okej.
mitt schema är inte allt för krävande, vilket känns bra.
imorgon till exempel börjar jag vid 13.15. det är skönt sådär efter helgen :)
och på fredag slutar jag runt elva tolv. najs.

puss.


Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-08-24 21:30:03

Hej maria! Kul att vi såg dig två gånger idag..hehe. Vi är dina nya stolkers :P fredag, lördag och söndag. räkna med fler tillfällen ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela