mariajansson

can you read my mind?

tisdag 13.02

Publicerad 2008-08-19 13:03:03 i Allmänt,

hej allesammans.
just nu sitter jag och diggar till elefat, man blir lika glad varje gång :)
nu sitter jag ensam i mitt hem efter som att mor och far jobbar och bröderna idag har börjat skolan.
själv börjar jag ju inte förrens imorgon :)
känns faktiskt helt okej att börja igen, lite läskigt med sista året dock.

snart ska jag ner till stan och träffa lina och kika på lite grejer på indiska till mitt rum.
nu är min nya garderob ihop monterad och den är rätt mycket större än min gamla, nice.
så nu måste jag ju shoppa en hel massa så att jag fyller ut den :)

japp. nu ska jag käka äpplen.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela