mariajansson

can you read my mind?

pratstund med en gammal kär vän :)

Publicerad 2008-08-19 21:46:36 i Allmänt,

nu är jag hemma efter en dag med lina och jobb.
jobbet gick helt okej idag faktiskt :)

sen när jag skulle hem och stog och väntade på bussen så får jag ett sms från ingen mindre än mickan.
då satt hon inne på o´learys så jag satte mig där ett tag och pratade lite.
hur kul som helst.
det var liksom hur länge sen som helst som vi pratade.
så vi bestämmde att nu ska vi faktiskt ta och ses så på fredag blir det fika och catching up med mickan.
det blir najs.



vi var små och ville bli poliser och gick långa vägar från stallet om kvällarna.
XD


bjuder på den här härliga bilden för det var typ så här länge sen vi lekte.
alltså stört länge sen.

mm men imorgon är det skola och jag ska bestämma vad jag ska ha på mig.
funderar på att vara sunkig och sätta standarden lågt så jag inte behöver ha nåt att leva upp till.
:P
aja sov gott snart allihopa.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela