mariajansson

can you read my mind?

lycka, sorg och pepp.

Publicerad 2008-08-05 15:02:08 i Allmänt,

hej allihopa.
nu var det ett tag sen. en hel vecka faktiskt och jag har hunnit endel :)
jag har varit i falun på bröllop, när  linda och osckar gifte sig.
det var så stööört fint och det var bara lycka rakt igenom.
erik var fotograf för dagen så jag ska uppdatera med bilder så fort som jag har fått dom :)
hela bröllopet var jätte lyckat och även om det regnade så blev vigseln jätte bra endå.
man fick kramas inne istället och vad gör det, kramar som kramar :)
och dom hade gjort det så fint i kyrkan till festen sen.
ja det går liksom inte att beskriva allt det är bara att vänta till korten kommer :)

nu till något lite tråkigare :(
idag betämmde jag och simon att vi inte ska åka till way out west.
vilket känns sjukt tråkigt men det gick helt enkelt inte.
och vi har bara oss själva att skylla efter som att vi inte är så bra på att ta tag i saker i rätt tid.
det är bajjjjjjjjjs tråkigt.
men då får man desto mera peppa frizon11!!
som är imorgon!!
vilket känns konstigt efter som att jag inte har fixat skjuts eller packat, men va sjööön det löser sig :)

jag tänkte för att peppa lite så ska jag ta fram några fina frizon bilder :)
enjoy.

      

frizon 06



frizon 07


japp always look on the bright side of life ;)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela