mariajansson

can you read my mind?

JAG DRAR NU!!!

Publicerad 2008-08-06 14:28:55 i Allmänt,

nu drar jag!!!!
hejdå jönkan och hej örebros vida fält.
det ska bli nice att komma dit och träffa alla härliga människor som jag har missat hela sommaren.
jag är sjukt pepp nu alltså.

sen när jag kommer hem så kommer mitt rum att vara ny tapetserat.
vilket blir nice bais.
svart och grått istället för äckel sunk spy gultnästanvitt.
jaaa :)
sen så ska det även inredas med det får bli höstens stora projekt.
jag kommer nog vara en flitig kund på både stades second hand affärer och på indiska.
:)

men nu gäller frizon och jag ska se denne man



tomas andersson wij
även känd som en av sverigest bäst klädda män.

så det blir tomt nu till veckans slut men sen är jag tillbaka igen och då är det bara att läsa allt vad ni orkar :)
hadet gott nu allihopa.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela