mariajansson

can you read my mind?

igår idag imorgon

Publicerad 2008-08-17 17:02:14 i Allmänt,

hello.
hoppas alla mår väl i detta vårat värdelösa väder.
jag mår bra iaf.
går dagen blev bra till sist jag for hem till allen och där var även simon, joel och jakob.
mycket trevligt vi lekte med världens sötaste hund som allen införskaffat och männen åt pizza och vi kollade lite film.
najs.
idag har inte mycket hänt jag har kollat på guldkompassen.



väldigt mycig film och kvinnan på bilden var lika snygg som vanligt.
men nu ska jag dra mig iväg till oscar och störa honom när han spelar data spel.
han nya hobby.
japp så ser kvällen ut.

imorgon blir det ikea resa med pappa och köpa sista möblerna
senare bongo med ellen :)
kommer bli en bra dag!

japp men nu ska jag kila.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela