mariajansson

can you read my mind?

i´m back från frizon

Publicerad 2008-08-13 00:39:12 i Allmänt,

i´m back :)
hemma igen kom iofs hem i söndags men har jobbat så jag har inte hunnit uppdatera.
just nu är klockan alldeles för sen efter som att jag även imorgon ska jobba.
men en kort uppdatering kan väll hinnas med.
frizon var stört bra.
härliga männiksor och bra musik och stuff.
upptäckte en hel del ny musik som jag gillar och fick träffa alla mina sköna vänner som jag inte träffat på ett tag :)
hände massor av grejer och tomas var stört bra.
fredags kvällen blev dock lite sorlig ett tag när jag började tänka på way out west, men jag förträngde det och mådde bra igen :)

japp så var det i korthet.
måste lägga in en bild på föremåle som fick mig att skratta mera,längre och intensivaren än jag har skrattat på jag vet inte hur länge:



eriks kudde med george&monko på.

detta var typ det roligaste i mitt liv sista natten runt klockan fem halv sex.
jag har det på film och det är så sinnesjukt roligt XD

japp lite av frizon :)

imorgon är det som sagt jobb och sen blir det bongo night.
kommer bli mysigt :)
fick dock en lite hemsk överaskning när jag såg att jag hade typ helften så lie pengar kvar på mitt konto som jag trodde.
det var rätt illa :S
menmen det är tolv dagar tills min första jula lön kommer :)
vilket kommer bli nice.

sov sött nu.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela