mariajansson

can you read my mind?

fyra bra saker med dagen

Publicerad 2008-08-18 19:26:07 i Allmänt,

okej det är en ganska sugig dag men jag har gjort mitt bästa för att göra den bättre.
jag har:
1. köpt en ny garderob till mitt rum.
jag ska snart bygga ihop den och måla den och greja.
2. fixat biljetter till håkan den 24 oktober!
kommer bli riktigt värt!

3. anmält mig till en streetdance kurs nu under hösten.
ska gå själv men det kommer nog bli riktigt kul endå :)
den börjar strax också nu på torsdag.
4. bestämt att jag ska leka med min alldra bästa näverlursvän
linaeframekman.
hon ska göra min sista sommarlovsdag bra :)


fyra bra grejer som ändå gjorde att den här dagen också var värd att finnas.
även om det inte blev piren idag.
surt men ellen vi tar igen det i helgen istället :)
japp so is life.
pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela