mariajansson

can you read my mind?

frizon minnen och bränd pizza

Publicerad 2008-08-16 15:28:54 i Allmänt,

dagen går sin sega gång denna lördag.
simon har inte hört av sig än men jag muntrar upp mig själv med sms från tilde och frizon minnen i form av elefant
http://www.myspace.com/elefantonline 

inte min vanliga vardags musik.
men jag kan inte låta bli att tycka om dom för dom är så sjukt charmiga och man blir riktigt glad :)
speciellt laga din mat
man kan inte bli annat än lite hemligt kär i dom killarna ;P
(oscar läser endå inte bloggen så jag kan erkänna det ...hahah)
vem vill inte att någon ska laga pankakor till en och kalla en sin prinsessa.

japp så är det men nu ska jag laha pizza till min familj.
kul för dom, jag ska nog bränna den bara för att något ska hända denna dag.

pusss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela