mariajansson

can you read my mind?

fantastisk man i oktober och rys i hela kroppen.

Publicerad 2008-08-17 22:48:56 i Allmänt,

hemma igen.
och i oktober så hade jag tänkt att jag skulle ta och gå på konsert men ingen mindre än denne fantastiske man



skulle vara nice.
biljetter släpps imorgon, nån som vill hänka?
jag vill jätte gärna efter som att jag aldrig sett honom live än dååååååååååååååligt

japp sen så idag på väg hem när jag satt på bussen lyssnade jag på BD och det var fösta gången sen dom spelade på way out west.
har inte velat lyssna för det har kännts för sorligt.
och visst känndes det tugnt men jag rös i hela kroppen.
alltså det är så sjukt bra så det finns typ inte!
ja och ni som inte har fattat det är bara sega och ni ska se att det kommer för er med,

mm tackohej.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela