mariajansson

can you read my mind?

det sista innan partytime

Publicerad 2008-08-06 10:36:12 i Allmänt,

jäääääääs idag gäller det.
nu ska jag bara packa ner det sista och sen drar jag min kos.
william ringde och väckte mig och då sa han till min glädje att man kunde skymta lite blått på himlen ovanför örebros stora åkrar där vi ska hålla till resten av veckan :)

så allt jag har kvar att göra är:
packa mobil laddaren skulle vara katastrof att missa den
lämna tillbaka en försenad bok till bibloteket
ta ut pengar
efter som att jag antar att man inte kan göra det på området
packa ner all maten
skriva ut biljetten
skulle vara lite jobbigt att glöma den kanske

ungefär det är mina uppgifter för dagen.
ska inte åka förrens kl. tre så det känns som att jag kommer hinna allt :)
men det är lika bra att börja nu.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela