mariajansson

can you read my mind?

danda dansa dansa hela hösten.-

Publicerad 2008-08-16 14:04:07 i Allmänt,

oh har precis kollat på so you think you can dance och jag har bestämmt mig för att börja dansa igen i höst.
funderar på antingen street eller jazz så jag kollade på medborgarskolans hem sida och hittade ingen jazz utan bara street.
men det blir nog skit bra.
oh jag är så taggad på att dansa nu.
japp det är nice.

just nu sitter jag också och lyssnar på ett för mig nyupptäkt band loney, dear.
hörde dom eller ja honom på frizon och det är så stört mysig musik.
http://www.myspace.com/loneydear
lyssna och njut :)

tackohej.
plus jag saknar tilde lite alldeles för mycket just nu.
kom hit och lek med mig kvinna!!



pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela