mariajansson

can you read my mind?

cykla på styret till jobbet.

Publicerad 2008-08-13 10:33:52 i Allmänt,

nu ska jag strax iväg till jobbet.
börjar tolv vilket är riktigt skönt, dock var det ännu bättre igår.
vi hade varit hos ellen och mysat på kvällen och sen så skulle vi gå till bussen och hade lite brottom efter som att det var sista bussen hem.
så vi var där några minuter innan bussen skulle gå. och vi väntade och väntade men bussen sket i att komma den kvällen.
men som tur var för mig så fick jag sova hos emeelie.
hur mysigt som helst måste jag säga.
och sen på morgonen så kunde vi så länge efter som att det bara tog typ tio minuter att cykla till jula.
det var nice :)
dock var det rätt läskigt att bli skjutsad av emeelie på styret.
alla som vi åkte förbi skrattade av någon anledning och jag tror att det kan ha berott på mitt ansikte som antagligen bara lyste skräck.
hahah.
men det gick ju fint och jag kom tillochmed nästan i tid ;)

och imorgon så ska jag till ikea med min kära mor för att kolla på möbler till mitt nya rum :)
niiiiiiiiiiiiiice!

japp.
pusss.

Kommentarer

Postat av: Linda Bride

Publicerad 2008-08-13 18:09:52

JAG SAKNAR DIG!!!!! :(:(:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela