mariajansson

can you read my mind?

bajs i en skål!

Publicerad 2008-08-18 15:26:55 i Allmänt,

jag är rätt dålig på det mesta men en sak önskar jag att jag var bra på:
att säga nej, iaf ibland.
ooooh bara för att jag suger på att säga nej så har jag nu lovat att jobba imorgon, på sommarlovets sista dag!!!
ååååh himmla skit.
jag vill inte änns jobba, varför sa jag att jag kunde göra det.
iofs bara typ två timmar mellan halv sex och halv åtta, men endå.
bjas i en skål säger jag bara!

sen vet jag inte riktigt vad som händer ikväll.
kan hända att det blir piren men lutar inte åt det.
suuuurt.

muntra upp mig nuu tack :)
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela