mariajansson

can you read my mind?

allmänt pladder och rastlösa tankar

Publicerad 2008-08-15 20:53:36 i Allmänt,

nu är mina arbetsamma veckor på jula över.
nu blir det bara lite helger framöver för mig :)
jag känner mig nöjd och glad, men kommer nog vara ännu nöjdare och ännu gladare nästa måndag när min sköna lön kommer :)

japp nu sitter jag här ganska nöjd men jag känner rastlösheten komma krypande under skinnet.
jag hade nämligen tänkt att jag skulle ta det lugnt ikväll och fixa lite i rummet och så.
men det är ju lixom trots allt fredagkväll och jag känner lite att jag slösar bort min tid genom att bara sitta hemma.
aja ibland kanske man bara måste ta sånna kvällar och bara göra inget alls och umgås lite med familjen kanske.

morgondagen är ännu rätt oplanerad.
ovanligt måste jag säga.
så jag får ta och hitta på något väldigt bra för att kompensera kvällens inget alls görande.
kanske jag ska åka till stan en stund och kolla på lite grejer på indiska till mitt rum.
sen ska ju jag och simon ha BD dag också.
kanske får bli morgon dagens äventyr.
jaja det löser sig.

nu ska jag chilla vidare och äta lite godis för det är jag värd..lite iaf ;)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela