mariajansson

can you read my mind?

trehundra.

Publicerad 2008-04-09 21:49:03 i Allmänt,

sitter och kollar på 300 som är en sjukt bra film.
bara så att alla vet.
bara för att jag gillar krigfilmer med svärd :)

idag på teatern så kom greta på besök och intervjuade mig om musikalen.
hon intervjudae massa annat folk med typ oscar och michelle.
oscar för att han är med i musikalen och har stor roll
och michelle för att hon hade fina kläder :)
så imorgon så är vi med på jnytt.
tycker jag alla kan gå in och kolla på :)
det är typ jnytt.se
jag åter kommer om det imorgon.

sen ska jag jobba imorgon också, vilket jag är sjukt opepp på.
det känns väldigt tungt :S
men men jag överlever nog.

dagen kommer bli tom lite grann
efter som att oscar är sjuk så stannar han hemma imorgon också.
lite tråkigt men han måste bli frisk så han kan spela och sjunga så bra som möjligt :)
plus att jag så lite när han spelade idag
och ni skulle bara veta vad han är duktig :)

men men nu ska jag snart sova upp tidigt imorgon.
bara att bita ihop :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela