mariajansson

can you read my mind?

tandläkarskräck

Publicerad 2008-04-07 21:56:14 i Allmänt,

usch imorgon så är det tandläkaren som gäller för min del.
inte alls roligt, jag gillar inte tandläkaren.
det är sjukt läskigt, jag tror alltid att dom vill dra ut tänderna och ge mig massa sprutor i munnen och sånt.
dock så gör dom nog inte det, men jag blir rädd endå.

plus att jag inte träffar oscar imorgon.
tomt :S
men du ska bli frisk nu så att det går bra på musikalen :)

japp men jag ska väll gå till sängs strax.
sov gott allihopa.
pusss.


                                                                                                                                                                      gosh jag dööör på dig
                                                                                                                                                                                                         <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela