mariajansson

can you read my mind?

rekord många.

Publicerad 2008-04-04 11:53:32 i Allmänt,

plus bara för att allt går bra nu.
jag hade rekord många läsare igår :)
yey!
men nu ska jag snart ner till teatern
sen så ska jag, emeelie och michelle ner till stan och handla till ikväll.
kvällen kommer att bli toppen!
och imorgon så är det ukm, vilket också ska bli kalas.
sen på söndag är det släkt kalas här i huset för det är så att om bara 11 dagar så fyller jag 18 år.
vilket kommer bli niceee :)

mera från helgen kommer sen.
tack allihopa för att ni läser förresten :)

pusss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela