mariajansson

can you read my mind?

morgonen.

Publicerad 2008-04-07 12:53:03 i Allmänt,

sitter hemma nu efter en inte jätte bra morgon.
började med stressigaste damp morgonen typ.
sen så åkte jag till huskvarna och var där vid 20 i åtta.
fick dock träffa oscar vilket var positivt :)
sen så när klockan var lite över åtta och ingen av mina klasskompisar var där utan bara musikarna och dansarna,
började jag undra om något var fel.
och då slog det mig vi skulle inte träffas förrens vid 10.30.
ååååh, surt tänkte jag.
men men jag väntade och ingen kom!
så jag ringde amy och då så var det ju på detta viset att vi skulle träffas i skolan inte på huskvarna vid typ 10.30
skitskit. fel plats fel tid.
plus att jag trodde att jag missade min tandläkartid på morgonen.
sen skulle oscar åka hem för han var jätte sjuk stackarn :(
så då gick vi till bussen och jag for in till stan.
men då visade det sig att vi hade slutat så jag hade kommit dit i onödan.
hmmm aja sen fick jag iaf veta att jag inte missat tandläkaren, bra :)

så det var en lite stressig morgon men det blev bättre sen iaf.
nu hoppas jag bara att oscar blir frisk tills imorgon.
krya på dig massa!

nu ska jag ta det lugnt idag :)
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela