mariajansson

can you read my mind?

lite försenad och kanske sjuk.

Publicerad 2008-04-10 08:33:34 i Allmänt,

god morgon.
känner mig lite bättre än igår kväll.
jag var nog lite för trött.
men jag är fortfarande opepp på jobba.
plus att jag har råkat försova mig lite idag. hmm aja det är nog ingen som märker.

plus en liten sak till,
jag tror att jag håller på att bli lite sjuk.
men bara lite, vaknade med typ ont i halsen och sånt dumt.
men men om man låtsas att det inte finns så finns det inte :)

nu ska jag sätta mig på bussen och fara iväg.
ha en bra dag allihopa!
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela