mariajansson

can you read my mind?

laddare funnen!!

Publicerad 2008-04-08 09:57:03 i Allmänt,

YEY!
jag har hittat laddaren till våran kamera nu!
äntligen den har varit borta i typ 100 år nu.
men så letade jag efter en nyckel i min brors rum och bakom skrivbordet hittar jag laddaren :D
jäääs så kanske jag snart kan börja ta lite mera kort igen.
fast iofs så suger kameran rätt hårt.
zomen funkar inte, linslocket går inte för och den är allmänt kass,
men men bättre än inget iaf :)

mmm men strax går bussen till huskvarna.
så ha en bra dag allesammans.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela