mariajansson

can you read my mind?

helgen med vacker musik.

Publicerad 2008-04-06 21:25:09 i Allmänt,

idag har det varit släktkalas hemma i huset.
anledningen var min kommande 18års dag som är om 9 dagar!!
det var riktigt mysigt det är liksom inte ofta dom kommer hit mina kära släktingar.
jag fick till och med födelsedags presenter :D

resten av helgen har också varit helt toppen.
fredagen så var vi på par middag hemma hos emeelie.
vilket blev en jätte trevlig kväll.
vi åt massa god mat, lekte, dansade som vanligt :) och hade jätte trevligt.
sen på lördagen vaknade vi upp till jätte mysig frukost
som emeelie fixade.
sen var det en rätt skön dag och på kvällen så bar det av till UKM 
det var grymt roligt.
massor av människor och bra musik.
oscar spelade två gånger och var jätte duktig båda gångerna.
med eller utan blomma i håret
jimmy var med också och körde nån humor grej
och anton ställde ut sina fina tavlor.

men det finaste på heeeela kvällen var när oscar spelade andra gången.
oh shit himlar finare musik får man leta efter,
jag försvann helt!!
så sjukt vackert.
kunde lyssnat hur länge som helst!
den musiken tog så mycket att när jag kom hem var jag helt poetisk typ, alltså jag är ju inte det egentligen
så jag skrev lite när jag kom hem.
om man får mig att skriva dikter då är man duktig :)

men imorgon så är det första dagen på huskvarna.
det blir nog toppen :)

sov gott allihopa.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela