mariajansson

can you read my mind?

hej igen :)

Publicerad 2008-04-28 14:50:24 i Allmänt,

hej allesammans.
jag är tillbaka igen efter en hektisk tid på huskvarna tetater.
men nu är den tiden slut och det känns sjukt tråkigt.
den här tiden har varit så sjukt roligt man har varit trött sliten, ibland kanske lite irriterad
men fy var roligt det har varit nere i vårat trånga varma sminkrum.
jag har lärt känna massa härligt folk och fått spendera massa härliga stunder med mina kära teatrare.

men nu kom jag på att det visst är en liten sak kvar innan det är helt slut
för ikväll så är det avslutnings PARTY för alla musikalarna på vätterstranden!
det kommer bli sjukt kul och der kommer nog komma massa folk!
YEY!!
så ännu en kväll har vi kvar tillsammans.
och den här kvällen behöver vi inte oroa oss för läppstift, aquacolour, puder och glitter :)

jäpp så nu när den här tiden är över ska jag försöka aktivera mig mera här igen
:)

jässssss
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela