mariajansson

can you read my mind?

hej allihopa.

Publicerad 2008-04-09 10:09:10 i Allmänt,


god morgon allesammans!
ännu en bra dag väntar oss eller?
min dag blir nog rätt bra skulle jag tro.
ska ner till huskvarna en sväng och se lite repetitioner som vanligt :)
sen kommer ju greta dit också på press saken.
det blir kul att träffa hon :)
sen bär det nog att till kyrkan och non stop.
så det blir nog en rätt chill dag.

morgonens vill ha:


image104

den är nice :)

plus igår var vi hos sofia och det var lika mysigt som vanligt när jag leker med mina kär vänner.
sen var min pappa snäll och kom och hämtade mig vid typ halv ett för bussarna var cp och gick inte så sent som det stog.
thanx pappi :)

japp nu ska jag höra av mig till michi så att hon kommer ihåg mina grejer :)
pusss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela