mariajansson

can you read my mind?

det går bra nu.

Publicerad 2008-04-01 21:45:04 i Allmänt,

även om idag var en bra dag, det var fint väder och jag fixade håret
även om alla var glada även jag så saknades en liten sak.
jag ska skärpa mig snart...eller senare.
men snart är det torsdag :)
sen så är det helg och den kommer bli toppen!
efter det så börjar musikal månaden i huskvarna.

plus att jag fyller 18 om femton dagar
YEY!!

allt går liksom så himmla bra nu :)
tänka sig.
pusss.

image97

I feel you, Johanna,
I feel you.
I was half convinced I'd waken,
Satisfied enough to dream you.
Happily I was mistaken,
Johanna.
I'll steal you, Johanna,
I'll steal you.

bara för att jag är såld på den här filmen just nu.
plus att jag vet att bilden och den här sången inte hör ihop men låter är vacker och det är dom med.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-04-03 07:59:54

Bra film det där :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela