mariajansson

can you read my mind?

dagens information.

Publicerad 2008-04-13 16:33:48 i Allmänt,

hej alla igen.
idag är det söndag och imorgon börjar allvaret på teatern :)
nu ska vi äntligen få börja sminka och göra lite nytta, haha.
nej men det ska bli roligt att få något att göra.

plus jag har lite panik inför sommaren.
för det första jag hann inte anmäla mig till frizon så biljetten kommer kosta 880 istället för 700,
för en fattig flicka som jag är det skillnad.
för det andra har jag inget jobb!!
jag måste hitta ett jobb snart snart snart!
för det tredje vet jag inte om vi ska dansa på torp iår.
hjälp nu blev det mycket!
för nu så gör jag som jag brukar med jobbiga saker jag skjuter upp det.
:P

japp dagens rapport för nu.
pusss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela