mariajansson

can you read my mind?

dagen eller så.

Publicerad 2008-04-02 22:28:47 i Allmänt,

och så var den dagen slut.
shit vad tiden går. men det är lugnt för det är torsdag imorgon :)
då ska vi sminka hela dagen :)
plus att vi hade våran sista vanliga lektion idag för hela månaden.
inget mera vanligt plugg på flera veckor.
bara musikal!

plus att jag vet att min blogg varit lite ojämt uppdaterad och så men det får ni stå ut med ett litet tag till.
sen när jag får tid ska jag försöka skriva om lite mera allmänt intressanta saker ;)

idag har förövrigt varit en bra dag.
plus att jag upprörde mina kära riddar pojkar idag.
hoppas dom inte tog det allt för hårt
;)

och sen måste jag säga att jag införskaffade nya glasögon i gbg och jag kom på att jag älskar dom.
så jag hoppas på solsken så jag kan ha dom imorgon, tillsammans med min nya lila jacka som jag också köpte i gbg.

jääääs.
pusss.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela